26 juli 2018

Bestel eenvoudig en snel via EDI


Bunzl-MAJ-MAJ:/Content Images/Majestic_bestellen_EDI.jpg
U kunt bij Majestic op diverse manieren bestellen, zoals via onze webshop, telefonisch, per e-mail of via EDI. EDI staat voor Electronic Data Interchange. Hiermee kunt u met Majestic volledig elektronisch bepaalde bedrijfsdocumenten uitwisselen. U kunt dan bijvoorbeeld eenvoudig en snel uw bestelling plaatsen via uw eigen ordersysteem en deze wordt geheel digitaal afgehandeld

EDI iets voor u?
Bestelt u regelmatig diverse artikelen bij Majestic, dan adviseren wij u elektronisch met ons zaken te gaan doen door gebruik te gaan maken van EDI. Onafhankelijk van de grootte van uw bedrijf kan EDI ideaal zijn wanneer u terugkerend bestellingen doet

De voordelen van EDI voor u op een rij

  • 24/7 beschikbaar
  • Snellere uitwisseling van informatie en doorlooptijd van bestellingen
  • Minder kans op fouten door automatisering van het bestelproces
  • Digitale opslag dus minder papier (MVO)
  • Door onze systemen aan elkaar te koppelen kunt u gemakkelijk uw voorraden op peil houden
  • Door digitaal te factureren hoeft u niet iedere factuur te controleren. Iedere factuur zonder afwijking kan automatisch goedgekeurd worden.

Interesse?
Bent u geïnteresseerd in EDI, neem dan contact op met onze EDI coördinator, Hank van Rijk, via hank@majestic.nl of via telefoonnummer 0164-284881.




Verouderde browser

Gebruik een actuele internet browser om gebruik te kunnen maken van alle functionaliteiten. Klik hier voor de meest recente versie.